5 Şubat 2010 Cuma

Blogumun Amacı

Geçenlerde,beni gerçekten etkileyen bir kitap okudum. Bu yeni birşey değil tabii, beni etkileyen yüzlerce kitap okumuş, film izlemiş, müzik dinlemişimdir. Ancak bu blogu kurmayı düşünmemi sağlayan o kitap olmuştu, çünkü, kitap bittikten sonra, hakkında konuşmak, tartışmak ve yazmak istediğim bir sürü şey vardı. Kitap eleştirisi yapma fikri her zaman bana cazip gelmiştir, yahut eleştiri demeyelim de, beğendiğim ve beğenmediğim kitaplar,filmler,müzikler hakkında yorumlar yapmak,bana hissettirdiklerini anlatabilmek,ve karşılığında benimle zevkleri aynı ya da farklı insanlarla üzerlerinde tartışmak. Bende nihayet, bu aralar aşırı yoğun olmama rağmen, bu blogu açmaya karar verdim. Hedefim, her hafta bir kitap, film ya da albüm, hatta şarkı hakkında kısa bir özet,tartışmaya açık noktalar ve okuduğum,dinlediğim yahut izlediğimde bana hissettirdiklerini yazabilmek. Lütfen, yazdığım konular hakkında, kendi yorumlarınızı bloguma yazın, burada tartışalım, oylamaya sunalım, paylaşalım. Şimdiden benimle bu eğlenceli işi paylaşacak herkese çok teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder