8 Nisan 2010 Perşembe

"The GREASE Musical"

Sonbahardan beri Onur'la Astoria AVM de tanıtım ve reklamını görüp durduğumuz (Onur askere gittikten sonra benim görüp durduğum) Grease müzikaline nihayet bilet almayı başardım dün! Biletlerin, Astoria'da "500 milyon üstü alışverişe 1 bilet" kampanyasını görmemizden ve " tek bilet dağıtan yer burasıysa asla gidemeyeceğiz " diye düşünmemizden (iki bilet için 1 milyarlık alışveriş mi yapacaktık yani?) aylar sonra Biletix'te satılmaya başlamış olması beni aşırı derecede mutlu etti. Yolda bir yere asılmış afişi görür görmez hemen bir Biletix bayiine koştum ve "Grease müzikalinin bilet fiyatları ne kadar?" diye sordum. İlginç bir biçimde, adam bana bakıp biraz da ukala bir ses tonuyla "Yunanistan Greece' mi?" diye sordu. Adamın yanlış şeyi düşünmesi bir yana, bana cahilmişim de kelimeyi yanlış telaffuz ediyormuşum gibi tepeden bakması, beynimdeki birtakım fonksiyonları kendi kendine harekete geçirdi ve istem dışı olarak bir anda buz gibi bir sesle "Hayır GREASE diye bir müzikal var." dedim. Adam doğal olarak bozuldu ve biraz hırsla bilgisayarından "şimdi göreceğiz kim haklı" gibi bir tavırla biletix'in biletlerini sattığı konserler vb. şeyler listesinden bakarak Grease'i buldu, ve anında yelkenlerini suya indirdi. Oysa biletlerin gerçekten de satıldığını öğrendiğim anda çok mutlu olduğum için, adamın tavırları beni daha fazla rahatsız etmemeye başlamıştı. Fiyatları öğrenip teşekkür ettim, arkamı dönüp uzaklaşmaya başladım.
Üç kademe vardı fiyatları değişen. En ucuz olanı 3. kademeydi, ve daha önce hiç gitmediğim halde Kuruçeşme Arena'nın en gerisinde olduğunu ve oradan gösteriyi doğru düzgün izlemeyeceğimizi yerleşim planından anlamıştım. Aslında niyetim, biletleri alıp hiçbir şey söylememek ve Onur'a sürpriz yapmaktı, ancak 1.kademenin sahneye yakınlığı kafamı deli gibi kurcalamaya başlamıştı.
Dayanamadım, Onur aradığında sürpriz yapmaktan vazgeçerek müzikalden ve bilet fiyatlarından bahsettim. Nihayetinde 1. kademeden almayı kararlaştırdık çünkü ikimizinde ilk tercihi buydu. Benim gibi miyop birisi için ne kadar hoş bir şey sevdiği bir müzikali sahneye yakın izleyebilmek!
Bende dün gidip 2 Haziran günü için 1.kademeden, iki tane üçüncü sıra bileti almayı başardım-ki iki kişinin toplam fiyatı Astoria'daki iki kişilik bilet için yapılacak alışverişin çeyreği kadar tuttu.
Şimdi heyecanla o günü bekliyorum. Biliyorum ki, o gün geldiğinde, o anda, elim sevgilimin elini sımsıkı tutarken ,önümde 70li yılların rengarenk kıyafetleri içinde, en sevdiğim filmlerden birinin karakterlerine bürünmüş insanlar dans edip, şarkı söyleyecekler ve ben kafamın içinde engel olamadığım, filmdeki sahnelerle müzikaldeki sahneleri karşılaştırma işlemine rağmen, uzun zamandır hissetmediğim kadar mutlu ve huzurlu olacağım. O günü iple çekiyorum.

2 yorum:

  1. Müzikale gitme fikri benim de ta Astoria'da afişlerini gördüğüm andan beri aklımdaydı. Hatta sen o sırada dershanede dersteydin ve "bundan kesinlikle Ecem'e bahsetmeliyim" diye düşünmüştüm. Ama burada askerde o fikir tamamen aklımdan çıkmıştı ki tam o sırada sen bana bu müzikalden bahsettin telefonda. İyi ki de bahsettin canım, ne kadar çok gitmek istediğini tahmin edebiliyorum ve gerçekten de dediğin gibi iple çekilecek çok güzel bir gün olacak; bundan eminim. Bir an önce dönsem de İstanbul'a keşke başka bir şey istemiyorum şu an.

    YanıtlaSil