17 Eylül 2010 Cuma

Savaş..


Şafakta, zafer damladı günışığıyla birlikte dudaklarımıza,

Uğruna savaştığımız,sevdiğimiz herşeyi geri kazandık.

Sen bende,ben sende hep vardık,

Bu yüzden bildik gelmemiz birbirimize,bu yüzden kokularımız tanıdık

Elele vermemiz,savaşmamız,hayatla dövüşmemiz sırt sırta.

Sevgiydi uğruna yaşadığımız,aşktı ölümü bile göze aldığımız,

Bir parçacık huzur,biraz korunma içgdüsü, biraz da şefkat idi

Uğruna bütün engelleri aşmaya çalıştığımız.

Sabırsız,tutkulu ve şefkatli sevgiydi içimde barınan,

Şimdiye kadar asla yeşertemediğim bir tohum,başka birinin gönlünde,

Oysa benim içimi dev bir sarmaşık gibi kaplamıştı bu sevgi

Bundan kaçıyorlardı belki, benden değil

Ve kaçmaları yavaş yavaş bana ruhumu kaybettirdi.

Ama sonra birden savaşmaya karar verdim,

Sevdiğim şeyleri ve kaybettiklerimi geri kazanmak için,

Ve savaş alanında seninle sırt sırta geldim,

Bir akşam ansızın,bir an durduğum için.

İçimi kemiren yalnızlık ve kendini bilmezlik duygusu,

Ve hissetmek kendini berbat; değersizliğinin kulaklarındaki uğultusu,

Beklemek hep uzun süre,ve karda çırılçıplakmışçasına düşünmek soğuğu,

Tüm bunların hepsi,şafağa kadar kafamdaydı.

Şafakta, zafer damladı günışığıyla birlikte dudaklarımıza,

Emdik,kanattık dudaklarımızı susuzluktan kurumuşçasına

Tutuştuk elele ve şöyle bir baktık etrafımıza

Bundan sonra kendi değerlerimizle,birlikte göğüs gereceğimiz dünyaya..



(Bu da eski şiirlerimden. 2 ya da 3 sene önce yazıldı.)

5 yorum:

  1. ben artık inanmıyorum aşka o ölümsüz sevgilere.. birini seviyosun hayatım herşeyim en büyük değerim diyosun hayatının ben merkezi yapıyosun.. bütün hayallerini onun üstüne kuruyosun.. sonra gün geliyo hayatından çıkıp gidiyo ve sen kala kalıyosun..bir başkasıyla birlikle olduğunu duyuyo görüyosun.. ama elinden hiç bişey gelmiyo.. içinden lanet okumak geliyoo ama kelimeler boğazında düğümleniyo konuşamıyosun.....

    YanıtlaSil
  2. Ama diğerlerinden farklı olunca anlıyorsun bunun farklı olduğunu,farklı değil diye düşünmeye çabaladığın halde hemde..:)

    YanıtlaSil
  3. umarım bi gün bende bu sözü söyleyebilirim ama benim güvenim fena sarsıldı pek sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Düşünme öyle,su akar yatağını bulur demişler,bir gün senin suyun da seni bulacak,merak etme:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel söylemişsin canım :)) inşallah dediğin gibi olur bunu bütün klabimle diliyorum :)))

    YanıtlaSil