31 Aralık 2010 Cuma

Paul McCartney and Lucky Fan at Halifax 2009



Bu video, 2009 yılında Halifax'te verdiği bir konser sırasında, Paul McCartney'nin, hayranlarından biri tarafından üzerinde "Paul, will you sign my arm, so I can get it tattooed on? (Paul kolumu imzalar mısın, böylelikle üstüne dövmesini yaptırabilirim?)" yazılı pankartı görüp, tabir-i caizse, hayranına bir kıyak yapıp "Hadi gel" diye sahneye davet etmesini ve kolunu imzalamasını içeriyor.Videonun altında yazılan bir yorumda, kızın hemen ertesi gün dövmeciye gidip bu dövmeyi yaptırdığı söyleniyor. Bir ömür boyu Paul McCartney'nin imzasını vücudunda taşıyacak bir insan,üstelik You Tube'da videosu bile var!
O değil de, ben bunu yapmak istiyorum!!
Nasıl kıskandığımı bilemezsiniz bunu,eğer tatlı canımın huzurunu bir gün bir dövme yaptırmak için bozacak olursam, bu dövme elbette ki Paul McCartney'nin imzasının üstünden yapılmış olmalı!
Bir de kızın sahnenin kenarında deli gibi zıplamasını anlayamıyorum,ben orada olsaydım sanırım kollarımı bir kez adamın etrafına doladım mı,bir daha açmam için FBI'ın şu özel, ikna yetenekleri intihardan bile döndürebilecek kadar üst seviyelerde olan psikologlarından çağırmaları gerekirdi.
"Hadi kızım, bak bırak artık şu adamı, hem eğer bırakmazsan nasıl kolunu imzalayacakta sen de gidip dövmesini yaptıracaksın?"
"Ne dövmesi ya, Paul McCartney'i tutuyorum şu anda ben kollarımda, bir dövme için adamın orjinalinden niye vazgeçeyim? Pazarlığınız çok kötü haberiniz olsun."
"Peki sen ne istiyorsun adamı bırakmak için söyle?"
"Öncelikle hapise girmemek,ardından iki haftada bir Paul'ü ziyaret etmek için gerekli teferruatların tarafınızdan halledilip,benim canımın sıkılmaması. Tabii, bunları bir kontrat halinde getirip bana sunun ki, olası bir dirsek gösteriş karşısında dava açma hakkına sahip olayım."
Sonra Paul o müthiş İngiliz aksanlı sesiyle "Kız ne diyorsa onu yapın." diyecek, ve bende göklere uçacağım.
Sahneye çıkıp kenarda zıplamakmış, hıh!
Bir de adamı öpeceğim, onu da kafama koydum. Ama şimdilik sadece bir Paul McCartney konserinde bulunabilmek de yeter, bunun için birçok fedakarlıkta bulunabilirim. Artık 1500 tane pankartımdan (gerekirse pankarttan elbise giyerim) birisi dikkatini çeker de beni sahneye çağırırsa,ne âlâ.
Evet, bu yeni yılda, herkesin istediği şeyleri istiyorum, fakültemde başarı, aşk hayatımda mutluluk, sağlık,güzellik, ailemin ve arkadaşlarımın mutluluğu ve huzuru,hayatımı dolu dolu yaşamak falan, ama istediğim bir şey daha var : Allah'ım şu Paul McCartney'e bir akıl fikir ver de, İstanbul'a bir konsere gelsin, ya da tamamen tesadüf eseri ben yurtdışına çıkıp, onun bir konserinde bulunayım! Sahneye de çıkayım. Sahneye çıkmasam da olur,kulis de olabilir, hiç farketmez. Ama olsun ya n'olur, eğer şu adamın bir konserine gidemezsem gözüm açık gidecek çünkü.
Yeni yılda kıskanmamak, eyleme geçmek istiyorum!
Hepinize mutlu yıllar!

1 yorum:

  1. Değerli blog yöneticisi bloğunuzu kısa süredir takip ediyoruz. Güzel ve önemli bilgiler veriyorsunuz. Diş hastanesi olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil